środa, 8 marca 2017

V MIĘDZYSZKOLNY KONKURS „Las maravillas de España y del mundo hispano” 2017 r.


DYREKTORZY SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH i PONADGIMNAZJALNYCH

 ORAZ
NAUCZYCIELE JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO

IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lublinie
pragnie zaprosić młodzież Państwa szkoły do wzięcia udziału w

V MIĘDZYSZKOLNYM KONKURSIE
 „Las maravillas de España y del mundo hispano”

organizowanym pod honorowym patronatem
Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Królestwa Hiszpanii


Sponsor nagrody głównej w konkursie:

Szkoła języka hiszpańskiego


Szczegółowe informacje o konkursie wraz z Regulaminem uczestnictwa i wzorem zgłoszenia kandydata przesyłamy w załączeniu.

Zgłoszenia i pytania prosimy kierować na adres:
IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lublinie
ul. Andrzeja Struga 6
20-709 Lublin
tel./fax.: 081 525 54 35
lub na adres e-mail:  aniacieniuch@yahoo.es

ZAPRASZAMY!!!

Dyrektor                                                         Organizator
Radosław Borzęcki                                                               Anna Cieniuch- Król




REGULAMIN KONKURSU W ROKU SZKOLNYM 2016-2017

I.                   ZALOŻENIA OGÓLNE
  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów gimnazjów i liceów.
  2. Organizatorem konkursu jest IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika 
      w Lublinie, ul. A. Struga 6, 20-709 Lublin.
  1. Za przygotowanie i przeprowadzenie konkursu odpowiada Anna Cieniuch-Król oraz natywni nauczyciele języka hiszpańskiego z IX Liceum Jorge Berenguer Martín i Paula Pineda Espinosa.

II.                CELE KONKURSU
1.       Aktywizowanie uczniów do poszerzania zainteresowań dzięki znajomości języków obcych.
2.      Rozbudzanie wśród uczniów zainteresowania językiem hiszpańskim.
3.      Wzbogacenie wiedzy o kulturze, geografii, literaturze i życiu codziennym w Hiszpanii.
4.      Wyłonienie uczniów uzdolnionych językowo (oraz artystycznie) i wspieranie ich w nauce.
5.      Kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji i motywowanie do samodzielnej pracy.
6.      Motywowanie do dalszego samodzielnego pogłębiania wiedzy i umiejętności z zakresu języka jak również znajomości kultury i spraw życia codziennego krajów hiszpańskojęzycznych.

III.             ZASADY UCZESTNICTWA
  1. Zainteresowane szkoły zgłaszają chęć udziału w konkursie do 31 marca 2017 r.
oraz nadsyłają prace konkursowe  do 20 kwietnia 2017 roku.
  1. Kartę zgłoszenia należy wysłać faksem na numer 081 525 54 35, pocztą na adres  
IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika  w Lublinie, ul. A. Struga 6,
20-709 Lublin lub bezpośrednio na adres e-mail organizatora  aniacieniuch@yahoo.es
  1. Zadaniem każdego z uczestników jest przygotowanie pracy plastycznej w dowolnej wybranej przez siebie formie.
  2. Wytyczne dotyczące prac:
·           Główna część pracy  poświęcona jest kulturze Hiszpanii lub jednego z krajów hiszpańskojęzycznych. Uczestnicy mogą zamieścić w niej zdjęcia lub rysunki własnoręcznie wykonane dowolną techniką (w tym mozaika, collage).
Mile widziane są również makiety, rzeźby i inne nowatorskie pomysły na prace.
·           Zgodnie z hasłem konkursu, na pracy umieszczone mogą być zarówno zabytki architektoniczne, niezwykłe miejsca, jak również inne symbole związane z Hiszpanią i światem hiszpańskojęzycznym, które mogą być uznane za niezwykłe (maravillas = cuda).
·            Tytuł - w języku hiszpańskim (DODATKOWE informacje, jeśli są zawarte w pracy, muszą być podane w języku hiszpańskim);     

  1. Prace konkursowe należy wykonywać indywidualnie.
  2. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę.
  3. Nadesłane prace bezwzględnie muszą być pracami autorskimi, nie mogą być kopiowane z żadnych źródeł.
  4. Praca, która po poddaniu weryfikacji zostanie uznana za plagiat nie będzie dopuszczona do konkursu.
  5. Każda praca MUSI  być opisana:
    - imię i nazwisko,
    - klasa, szkoła (wraz z adresem e-mail) oraz nazwisko i imię nauczyciela – opiekuna,
- adres e-mail, na który mają być przesłane wyniki.
W przypadku niemożności identyfikacji autora prace nie zostaną dopuszczone do oceny jury!!!
  1. Prace konkursowe należy nadsyłać lub składać osobiście w sekretariacie IX LO w terminie do 20 kwietnia 2017 roku.


IV.                 OGŁASZANIE WYNIKÓW KONKURSU

  1. Ze wszystkich nadesłanych prac zostanie przygotowana wystawa, którą oglądać będzie można w dniach 25 kwietnia – 15 maja 2017 na korytarzach IX LO.
  2. Oficjalne wyniki będą ogłoszone do 28 kwietnia 2017 roku i rozesłane do szkół drogą mailową.

V.                NAGRODY

- Każdy z uczestników konkursu otrzyma pamiątkowy dyplom.
- Dla laureatów przewidziane są nagrody.


VI.             POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każdy z uczestników zobowiązany jest do złożenia przygotowanej przez siebie pracy w wyznaczonym terminie.
  2. Nie przewiduje się dodatkowego postępowania konkursowego dla uczestników, którzy w wyznaczonym terminie nie przystąpią do konkursu. Ostateczne decyzje w sprawach spornych nieobjętych regulaminem podejmować będzie przewodniczący komisji konkursowej.
  3. Dodatkowych informacji udziela p. Anna Cieniuch-Król.
Adres e-mail: aniacieniuch@yahoo.es





KARTA ZGŁOSZENIA


NAZWA SZKOŁY:……………………………………………………………….


Imię i nazwisko uczestnika
Forma przygotowanej pracy
Opiekun
Kontakt (tel. lub email)








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz