poniedziałek, 3 marca 2014

KONKURS LAS MARAVILLAS DE ESPAŃA



DYREKTORZY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH  ORAZ
NAUCZYCIELE JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO


IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lublinie
pragnie zaprosić młodzież Państwa szkoły do wzięcia udziału w

MIĘDZYSZKOLNYM KONKURSIE
 „Las maravillas de España y del mundo hispano”.

Szczegółowe informacje o konkursie wraz z Regulaminem uczestnictwa i wzorem zgłoszenia kandydata przesyłamy w załączeniu.

Zgłoszenia i pytania prosimy kierować na adres:
IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lublinie
ul. Andrzeja Struga 6
20-709 Lublin
tel./fax.: 081 525 54 35
e-mail: sekretar@9lo.lublin.pl (sekretariat)
lub na adres e-mail:  aniacieniuch@yahoo.es

ZAPRASZAMY!!!

Dyrektor                                                         Organizator
Zofia Bielecka                                                                     Anna Cieniuch- Król

REGULAMIN KONKURSU W ROKU SZKOLNYM 2013-2014

I.                   ZALOŻENIA OGÓLNE
  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów gimnazjów i liceów.
  2. Organizatorem konkursu jest IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika 
      w Lublinie, ul. A. Struga 6, 20-709 Lublin.
  1. Za przygotowanie i przeprowadzenie konkursu odpowiada Anna Cieniuch-Król oraz natywni nauczyciele języka hiszpańskiego z IX Liceum Jorge Berenguer Martín i Alberto Fraile Vicente.

II.                CELE KONKURSU
1.       Aktywizowanie uczniów do poszerzania zainteresowań dzięki znajomości języków obcych.
2.      Rozbudzanie wśród uczniów zainteresowania językiem hiszpańskim.
3.      Wzbogacenie wiedzy o kulturze, geografii, literaturze i życiu codziennym w Hiszpanii
4.      Wyłonienie uczniów uzdolnionych językowo (oraz artystycznie) i wspieranie ich w nauce.
5.      Kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji i motywowanie do samodzielnej pracy.
6.      Motywowanie do dalszego samodzielnego pogłębiania wiedzy i umiejętności z zakresu języka jak również znajomości kultury i spraw życia codziennego krajów hiszpańskojęzycznych.

III.             ZASADY UCZESTNICTWA
  1. Zainteresowane szkoły zgłaszają chęć udziału w konkursie oraz nadsyłają prace konkursowe  do 3 kwietnia 2014 roku.
  2. Kartę zgłoszenia należy wysłać faksem na numer 081 525 54 35, pocztą na adres  IX Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika  w Lublinie, ul. A. Struga 6,
20-709 Lublin lub bezpośrednio na adres e-mail organizatora –  aniacieniuch@yahoo.es
  1. Zadaniem każdego z uczestników jest przygotowanie plakatu zawierającego:
1.          Tytuł - w języku hiszpańskim (DODATKOWE informacje, jeśli są zawarte w pracy, NIE muszą być podane w języku hiszpańskim);
                                 
2.         Główną część plakatu poświęconą kulturze Hiszpanii lub jednego z krajów hiszpańskojęzycznych. Uczestnicy mogą zamieścić w niej zdjęcia lub rysunki własnoręcznie wykonane dowolną techniką (w tym mozaika, collage).
Zgodnie z hasłem konkursu, na pracy umieszczone mogą być zarówno zabytki architektoniczne, niezwykłe miejsca, jak również inne symbole związane z Hiszpanią i światem hiszpańskojęzycznym, które mogą być uznane za niezwykłe (maravillas = cuda).

  1. Prace konkursowe należy wykonywać indywidualnie.
  2. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę.
  3. Nadesłane prace bezwzględnie muszą być pracami autorskimi, nie mogą być kopiowane z żadnych źródeł.
  4. Praca, która po poddaniu weryfikacji zostanie uznana za plagiat nie będzie dopuszczona do konkursu.
  5. Każda praca powinna być opisana:
    - imię i nazwisko,
    - klasa, szkoła (wraz z adresem e-mail) oraz nazwisko i imię nauczyciela – opiekuna,
- adres e-mail, na który mają być przesłane wyniki.
W przypadku niemożności identyfikacji autora prace nie zostaną dopuszczone do oceny jury!!!
  1. Prace konkursowe należy nadsyłać lub składać osobiście w sekretariacie IX LO                  w terminie do 3 kwietnia 2014 roku.


IV.                  OGŁASZANIE WYNIKÓW KONKURSU

  1. Ze wszystkich nadesłanych prac zostanie przygotowana wystawa, którą oglądać będzie można w dniach 5 i 15 kwietnia na korytarzach IX LO.
  2. Oficjalne wyniki będą ogłoszone 10 kwietnia 2014 roku i rozesłane do szkół drogą mailową.

V.                 NAGRODY

- Każdy z uczestników konkursu otrzyma pamiątkowy dyplom.
- Dla laureatów przewidziane są nagrody.

VI.              POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każdy z uczestników zobowiązany jest do złożenia przygotowanej przez siebie pracy w wyznaczonym terminie.
  2. Nie przewiduje się dodatkowego postępowania konkursowego dla uczestników, którzy w wyznaczonym terminie nie przystąpią do konkursu. Ostateczne decyzje w sprawach spornych nieobjętych regulaminem podejmować będzie przewodniczący komisji konkursowej.
  3. Dodatkowych informacji udziela p. Anna Cieniuch-Król.
Adres e-mail: aniacieniuch@yahoo.es



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz